• اخر الاخبار

    Nn. يتم التشغيل بواسطة Blogger.
    الجمعة، 15 يناير 2016

    عاجل : أحمد عز يخرج عن صمته و يوجه رسالة غريبة لجمهوره


    خرج الفنان أحمد عز عن صمته بعد صدور محكمة الأسرة حكمها بثبوت نسب الطفلين “عز الدين” و “زين الدين” إليه و أبوته لهما، و لكن الأغرب فيما نشرته الصفحة المنسوبة إليه على موقع التواصل “إنستجرام”، حيث أرسل برسالة إلى جمهوره و لكنه أصر على أن التوأم ليسوا أولادة، و كان نص الرسالة كالأتي:”مساء الفل على عيلتي و أهلي، ناس كتير كانوا سألوا عليا أمبارح، و أنا بطمنكوا أنا كويس و زي الفل و الحمد لله و راضي باللي ربنا كتبهولي، ده أنا مش بس راضي ده أنا كمان سعيد بالابتلاء، عشان واثق في ربنا أنه هينصرني عاجلا أو أجلا، و اللي أنا فيه ده رفع درجات بإذن الله”.
    • تعليقات بلوجر
    • تعليقات الفيس بوك
    Item Reviewed: عاجل : أحمد عز يخرج عن صمته و يوجه رسالة غريبة لجمهوره Rating: 5 Reviewed By: Mod way
    Scroll to Top